Yazar "Ersoy Yıldırım, Ayşe" için listeleme
-
Evaluation of Marketing Components of Organic Cosmetics in terms of Sociodemographic Composition of Women Consumers
Ersoy Yıldırım, Ayşe (19 Ağustos)The study aims to examine the evaluations of female consumers in terms of the socio-demographic variables for the marketing components of organic cosmetics. The study is designed as quantitative research in the descriptive ... -
Kadın tüketicilerin organik kozmetik ürünlere ilişkin değerlendirmelerine etki eden pazarlama unsurlarının incelenmesi
Ersoy Yıldırım, Ayşe (2020)Amaç – Bu çalışmanın amacı kadın tüketicilerin, organik kozmetik ürünlere ilişkin değerlendirmelerini pazarlama unsurları üzerinden incelemektir. Yöntem – Birden çok maddeden meydana gelen nitelikler ile kadın tüketicilerin ... -
Satın alma öncesi ağızdan ağıza tüketici iletişimi
Ersoy Yıldırım, Ayşe (Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri, 26 Eylül 2)Ürün çeşitlerindeki yoğunluk, tüketicilerin, isteğe bağlı harcanabilir gelirlerinin, kredi kartları ile finanse edilebilir olması, insanları daha fazla satın almaya yöneltmiştir. Ancak çoğu zaman, tüketicilerin, yüksek ...